1 Temmuz 2012 Pazar

sen kanser degilsn beni kanser ettinn


insanlar nasıl kitap okur ? saçma bi soru yanı  sunu merak ediyorum  her satırı çözmek anlamak zorundamıyız  .. bnce degil

 bilmiyorum . ben  bazen istedgim paragrafları atlıyorum uzun tasvirleri sevmiyorum gerkli gördugum kelimeliri  arıyorum yoksa atlıyorum ... dayatmaları sevmyorum   kitap bitiyo ve aklma takılırsa dönup oraya bakıyorum ve gerçkten hikayeyelede pek alakası yok amaç görsellik kazandrırıp olayı daha somut dusnur hale getirmek (se)
 nese  işte suan bi kitap okuyorum aslında o kitabı 1 gunde bitirektim fakat bilerk ara verdm ve dönmedm 3 gun geçti merklanmak istedim bi yerde suan pişmanım  son bölümü bırakmıştım ve  yazardan güzel bi bitiş beklerken hem kendi kanser oldu hem   beni kanser etiii
 ya okadar işselleştirmiştim olayı sen tutt   kitabı konu etiigin aşkı  sayfalara sıgramadgn aşkı   mahvet üstüne kanser ol  tüm beklentimi öldür ... yanı ayrıca saol raffaello efendi gerçten mütişsinnnn:)

....

bunu paylaşmak isterim üstüne tavsieyde ederim .. kendinizden bişeyler bulabilirsiniz .  (aşk romanı)
....


piergiorgio: uzun yıllardır evli yetişkn bir kızı olan uzman bir doktor.

leontine: özgür bir kadın

 pier.'in uzun zamandır eksikligini hissetigi her özellige sahip  espirili akıllı ne istedgini  bilecek kadr güçlü  bir kadeh sarap eşlignde kitaplardan  tablolardan ve şiirlerden sohbet edecek bir kadın ...  sadece gülümseyecek 
... bizim pie aşkı olan leon. ya yazmış bunu kanser oldu son bölümde yazdı  adam işte  napsın anca oturdu ve şiir yazdı ..ona acıyorum ve hak veriyorum .

'' sen yoksun leon. hiç var olmadın. hayallerimn bir urunusun

 kalbimin içindeki labirentte kaybolmuş  delicesine aşık oldugum  ufku griye boyayan ve ruhumu başıboş bırakan bir düşşsüm

kendini kandrımak  bir guluse boglup ölmek , bir umitle sarhoş olmak ve geri kalan dunyayı yok saymak  işte bız bunlarla kendmizden geçtik

 Ama  sen leon, bana zaman tanımadın hayal kurmaktan korktun .

seni suçlayamam, evet ben bir hayalperestim ve bu seni korkuttu .

beklenmedik bir  sekilde herşeyi terk ettin .

 şiirden ve benim sevkatimden vazgeçtin .


 aşk romanlarını sevdigini bana söylemiştin ama kendininkini yaşamak istemedin ...''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder