30 Haziran 2012 Cumartesi

5 Şubat 2012 Pazar


 resmen son bi haftann beş gunu  hergn bi kıyafet alıyorum ... sözde hediye almayı planlıyodum lakin öle olmadı her sefernde kendmee bişeyler aldım  yani hediye hariç herşeyi aldım  .. iki aydır sıktıgım para elden giti meselee degil   aldıklarım gerçkten çok guzel nese sonunda guzel bi elbise aldım özelliklee belirtiyorum elbise aldım :D
 dolabımı yenileme derdindeyim  hiç sevmedgim hep itici gelen topkulu takunyaları !bile almayı dusnmuyo degilm   ...
 nese  umarım aldıgım  elbiseyi begenir   değişim fişi de aldım  bedeni falan olr sanrım rengni begenrmi bilmem
  açıkçası berbat bii hediye seçiçiyim  haşhaş yagnı bile hediye etmişligim var ama bunu deynce hemen saçma salak seyler dusnme sor niye diye arkdaşm resm kursundandı ve biz onu tualde yaglı boyada kullanıyoduk ne bilim ben  25 ml tup halinde alıyoduk bende gitimm yarım litre aldım ustune  hani bulmam kolayda olmadı eskişehirin sogunda kış ayında porsuk nehri etrafnda gezmedgim ne kırtasye nede aktar kaldı ....  nese  ama sonuç olarak  kötu bi  seçimdi
 ...
 ama mantıklı resm yapan  birine ne alırsın ki  haşhaş yagı tiner ve fırca ha bide boya dicem ama boylarımız gerçkten çok fazlaydı

 neydii o zamnlar  .... efkar bastı getirin kolamı ahahaha :D ( bu espiriyi ilk  yakın buldgm bi  dostuma yaptım  budada yazımn dedim :)


 aman nese  ama bu hediyeden ümitliyim ....


 bide su sıra bavul işine takmış durumdayım super bi bavl gördm  gerçkten ama çok guzel   siyah ve dokulu ustune t.R. şeklnde çoklu yazıları var bu bence kultur ve bunu almalıyım bi 3 ayda bunun derdinde koşarım sanrım amaannnn

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder