29 Haziran 2012 Cuma

telefonumn rehberini temizledim ne kadar çok insan vardı..
.....
face listeme bakmıyorum bile direk kapatıcam bırakamıyorum ki
max yenisini açıcam aslnda bi hesap bu çokta anlam yuklememek lazm  beni rahatsız eden gelen davet  etknlık özellklee oyun bildirmleri başa çıkamıyorum ayarlarımı duzenlidm falan ama halen rahatsız oldugum noktalar var

 hoş face bu konuda bnce çok guvensiz ne dense densin herşekil paylaşıma karşıyım
..  fişleme dedkleri bu olsa gerek ya evden çıktım yok marketeyım yok suan yemekk yiyorum gibi paylaşımları olan arkdaşlarıma mustehak  sonra derler ...sapık çıktı alakası yok gezelim dese evinden çıkmaz işim var gucum var face de nete  vakt geçirirr sonra yaz oraya suan markteeyım çocuk napsın gelir tabi markete sonraaa senn nerden çıktınn.... komik bunlar


hepsini geçtim gerçekten internete özgurluk dedgimiz sayfamızda bile aslnda özgur degilz hep bii kısıtlama var  bunun farkında olmak ayrı bişey bunun altında kalmak daha ayrı
.... aslında o kısıtlamayıda çogu zaman için  yapan biziz


 kendi adıma kişisel sayfamda bile rahat degilm  olmaması gereken kişiler var varlıgı yetio geçtim  listemde olmalarını aynı sitede    fazla buyutum bu face neyse :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder