29 Haziran 2012 Cuma

kısa mı uzun mu bilmiyorum

    hesap erişim bilgilermi kaybettigim için  bi sure yazamadım aslında yazdım ama   kayıtta degildi  hepsi masa ustunde duruyo elimi bile surmem yaynlamıcam ..

     bu arada artık ögrenci bile degilm tabi süperim ben bilirim der gezerim umarım pişman olmıcam yanı olmıcem  zaten okadr işten sonra olsamda demem neysee

    telefonumu kapatım duramıyorum yine açıyorum yanı  sözde face de kapatçektm  tek  tusa bakarda  ugraşmak istemyorum   en azndan   bikaç arkdaşmdan  halen bıkmadm

    uzun süre oldu ve odam temzilk nedir unutu kii  hep aynı sey olyo bi şeklde erteliyorum onuda yapıcmm hemde bugun   .. bundan öncede hep aynısını demştm  :)

    sonra sonra bişey daha var ama bilerek onu buraya yazmıcem ne malum okur biri falan flan   sıkıosa açıklama (:

    uzun  süren telefon muhabetlerinden bıktım  sadece oda degil çogu seyden  bıktım

    Yazz geldiii ... iyi ettii ama çok sıcak ..  nasıl geçicek benim için bilmiyorum ama bu yaz uzun olacak gibi duruyor  kısa sürmez olası planlar  var ... emin oldugum tek sey bu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder