11 Şubat 2012 Cumartesi

kayıt 1..2... 1111.....2222222........( öneri ??)

dünn Beyaz Ş. oldukçaa güzeldi her zamanki gibii ...
Okan B. artık her ne kadar  takip etmesemde  onunnda  iğneleyici tavrını seviyorum

nese nerden çıktı  da bunu yazdım  gereksiz gelebilir ama ufak bi öneri  bence hani şöle bi on dk bile olsa bakın  derim ..


... konuya geçiş yapmam lazm  dun yine alışverişteydim üstüne sokak konseri var  dı .. sanki dolapta giycek bişiy yok mu(!) denilesi bi cumle oldu hemen duzeltiyorum ki degil... bu alışverişimn o konserle falan alakası yok . sosyallik konsere gitmekse... tiyatro. sinema daha bi tercih edilesi .. işin suyunu çıkıyolar çunkü biliyorum yanıı  hepimiz biliyoruzz bunu aslında  hoş iki kelime kurmadan orda burda dolaş bi sinemaya gitmek insanı sosyal yapmaz bence buda var  git izle paylaşımn olmasın ama sen sinemadan bişeyler kapmış ol oldu ya .. tabi sinema kültürünü buna katmamak lazm ben sadece istedgimde gider izlerim yorumlara bakarım falan ama bi kesim varki gerçekten bu onlarda kültür yönetmeninden başlayıp  araştırıyolar yanı takipteler falan o boyuta gelemesemde ben seviyorum .

nese iştee:)


  hava güzeldi  bende çıktım yani öle gelişti
 normalde aksi olurdu
 hava karanlık ve yagışlıı bii deprsyonnndurr bendee ooo sankii dunyada tek  yaratık benm gibii  anlamsızz  anlamsız duygusalllıkta olurum bunun sonucunda  dısarı çıkmam ..
.. resim yaparımm  yapamam renkler siyahh kırmızı kahve ustune begenmem vee  boşuna debelenirim .. mutfaktaa  bişeyler yapmaya çalışırım ondan da bi fayda olmaz her ne yaparsam yapıyım bi ortalıgı dagıtırım  bide ona sıkılırım

en sonunda muzkk muzkkk derim bu kezz kesin bi lafa takılırım  onaa aglarım tumm gunn  bozuk plak gibii onu derimm

.....  yanı sonundaa mecburen çıkıyorum dısarıı yapçak bişey kalmıyo.. en son çarem alışveriş  .. hoş onda bile bozuldgum zamnlar  olmuyo degil 

amaa amaa bu kezz öle depresiff falan degildimm saçma sapan duygusallıgımda yoktu gitimm yine boş yere bişy aldım  ... bahanem hava guzldi

eve geldigimde kendmi sorgulamanın derdine duştum . bide unutman  suan evde bi misafirim var arkdaşm  yurttan çıktı ev arkdaşylada kavgalarda yanıma geldi e hoş geldi  ni tekim uyku problemimin üzerine bu hiç uyu olmadı  .. problem benm haliyle kıza bişey diyemiyorum
 elimde fincan gece 3  ölee odamdaa geziniyorum rk ya bakıyorum netee bide ordan  uyumayanla bazen konusyoruz  ama artık onuda aştım kimseyle iletişime geçesim yok  ..
 hepsi ilaç almamakk için yanlız  doktora  görunup gelmek  işime gelmiyo  eczanye  git ilaç istee  buda bana göre degil madem alıcaksn o kimyasalı bari doktor reçeten olsun :) 

amannnn amnnnn   susmayacagımm sanrımm ben kaçtımm ..:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder