5 Şubat 2012 Pazar

saç kurutma makinasından korkan varmı ?

                 
>>>>    kahvee + çikoltaaa + çikolataa.....! :)


     bu kadar ufak dogal kolay ve gereksiz bişeyde bilee mutlu olayı başarabilmek çogumuzda var sanırım
 kendimi farklı hissetmek istemiyorum


    güzel bi gun akşama balarım okadr çikolatayıı niye yedim diye ama suan umursamamak istiyorum  tek derdim  bu olsun :D


 >>> aslında gundemimim apayrı bi uyku sorunum var   bu beni rahatsız ediyo diyebilirm ama halen  aynı davranışlardayım

>>>> ASIL SORUNUM ( bi saatir lafı dolandırıyorum )
    bide  su saç kurutma makinasına çok buyukk takıntım varr ya acayipp tırsıyorum elimde patladı çogu yani   bu elektrkli cihazlarlaa pek  aram ii degil

 ben kulllanmasam bile  başkasının elinde göriyim yine aynı

 sesini duydugumdaa rengimin atını bilee dediler

 resmenn kasılıyorum


>>> Eklemezsem olmazz çok ciddyimmm

> bide gıcık kaptıgım  bi konu daha var su barıp duran susmayan insanlar bi gun  hep diyorum ama bi gun gerçekten tekinin yuzunu dagıtmak istiyorumm !!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder