4 Temmuz 2012 Çarşamba

çok konusuyorum ... bunuda çogu zaman istemeden yapıyorum aslnda bazı seyleri konusmak istemiyorum ama konusuyorum şimdi oldugu gibi




             yanıyorum  yine sıcak yada bende var bi sorun aslında hep bende var bir sorun neyse

   gidicem burdan az kaldı  akdeniz olarak geçsede ısınamadım bi turlu hoş ısınmakta istemedim medeniyet şehri ...haha göremedik  tabi nerdeyse o medeniyet çokta yerçillememek lazım mesela komusuluk ilişkileri çok sıkı  .. sonra hatalarını anlayıp koskoca adamlar  amcalar özür dilemesinide biliyorlar buda guzel ama olmasa daha iyi yada  bu sıkı komşuluklar bana göre degil 
    empati kurmalı insan aslında onlarıda haklı buldugum yerler var bende haklıyım bi yerde  takılmamak lazm 
    hayatımda değişen  yollar gibi degişen  dusuncelerim var çok dusunmek istemedigim ugraşlar mesela 
    
     okumak için aldıgım 3 tane kitap var  yaklaşık 2 yıl oldu  halen okuyacağım  suan masamdalar  dolabımdan çıkardım  ... yakında zaten yazarım 
   
    farklılaştıgımı hissediyorum herkes  gibi ... bunu sevmiyorum.Ama keşke kendimden 10 yaş büyük herifleri bile çocuk gördüğüm şu hayatı yaşıyor olmasaydım. Sevemiyorum kimseyi, görmüyorum kendimde .Görmüş geçirmiş bir insan istiyorum sevmek için.Ama şimdi herkes ana kuzusu,muhallebi çocuğu
   
    çok konusuyorum ... bunuda çogu zaman istemeden yapıyorum aslnda bazı seyleri konusmak istemiyorum ama konusuyorum şimdi oldugu gibi 


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder