4 Temmuz 2012 Çarşamba


 satırları doldurmaya başladım sanırım .. kahvem hazır masamda  yer açmaya çalışırken ayaklarımı yere sürüye sürüye  mutfaga dondum yine  üst rafların birinden  kahvaltılık gvregnı aldım ya ne kahvaltısı ?? öğleyı geçmiş saat yeni uyanmıştım ..
      önceki zamanlardan kalma cips cipss diye ağlandığım onları bocladgım tabakları çay ve kahve  fincanları , yarı çikolata ve krokan paketlerini ittim kenara  yeter ki yer açılsın ... halen orada yer  teneke  kutuları devirdim asağı hangi ara içmiştim bunları hatırlamıyorum bile (sözde diyet yapıyorum! ) seslerinden rahatsız oldum  ..


         hava sıcak ben yanıyorum ve daha ses istemiyorum ..
!! bu lafımı da sevmiyorum  git  dağ ova baca bi yer bul madem  kaybol mecbursun sen bile ses yapı osun deli nese  aman aman ses olmasında  nefret yağsın mesele degil.

        yine facebook , uzunca suredir bakmaktan erindiğim maill kutusu, bloglar, izlemem gereken filmler
 (onca öneriden sonra her gece izlemeye başlayıp bıraktığım  o yarım kalan filmler halen yorumlucam  demiştim söz verdiğim  tutamadım çoğu sözden teki oldu ben nasıl değiştim oysa sözlerimi tutardım geç bile olsa tutardım söz önemliydi.....offf )

      baş ağrısıyla  pc kapatma isteği arasında bir bağlantıyla saate bakma gerekliliği duydum..


      hayretlerdeyim ki saat  baya olmuş havadan anlaşılabilirdi ama gözlerim ekranda resmen şişti zaten dunden kalma bi şişlik vardı iyi oldu süper oldu sonra kor gibi geziyorum zaten hoş  körlük ne ki bakıyorum ama nedense   göremiyorum gözlük  bi gözlüğüm vardı en son  toplasan 3 ay kullanmadım neden bilmiyorum bunuda bilmiyorum belkide ısınamadım alışamadım 

      bi kahvem vardı sanırım  okadr saate soğumuş tabi nese   mısır gevreginide yedimi hatırlamıyorum ama kasem boştu  pff buda güzel..
yeniden face.. sonra yeni başladığım bi oyun daha ve sesler

    arada çalan kapı zili umrumda bile degildi evdekileri seslenişleri  ...
 
    birde telefonum nerede bilmiyorum bile artık kapadım   bakmıcam diyorum  ama   arada açıyorum malum falan falan işte

    gece olmuştu bile ...


    söz vermiştim aslında bugun için kendime  erken kalkacaktım
 odamı  ümraniye çöplüğü havasından kurtarıp , duzenlicektim
 dışarı çıkçaktım
 sonra  yemek yapma çalışmalarım olacaktı
 sonnraaa tuvale fırca darbeleri atçaktım

    sözde yapçaktım hatta dahda  zamanım kalırda aksam gezmelerde olurum dyodum olursun canım tabiii olursun daha da olursun .... 

    yarın yaparım hepsini  geç oldu nasılsa yarın var  ... 

  yatmadan telefonumu gördüm bazanın kenarına  duşmuş... açmaya  yeltenmedim bile nasıl olsa yarın var yarın açar bakarım isteyen nasılsa bir kez daha arar mesajlar ucmuyo ya hoş okusam ne  tepki veriyomuyum ki tanımıyorum kendimi 

 kıyafetleri makine tıktım
 cereyandan çarpan  kapı bacayı sabitledim
duş  vardı daha.. onuda sabaha atım

 güzel parça  en azından bugun için  uygun( du)  vee uyku ...
http://grooveshark.com/s/Broken+Brights/4piV1k?src=5  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder