13 Kasım 2010 Cumartesi

çenemi bi tutabilsem ....

   Tepkiye bak ya  toplasan 5 kişiye dedik  nedense en yakınlarımdakilerin tepkisi aynı ... tutan olmaz tutturucam ozaman Allahın yaratıkları nolcek ... kime ne yaa yine ben yazıorum ....ama saçma ama değil  yada başka birşey !
beğenmiyorsan izlemezsin, okumazsın biti .... sabahki tepki canımı sıktı okumayın istemiyorumm!
   Şu muhabbet var her gün aynı insanların yüzünü görüyorsun her sabah yine mi sen diyesin geliyor kahvaltı faslına geçmek için çoğu zaman sabırsızlanıyorum çünkü anca o zaman o lanet olası çenelerinin sustuğunu  görüyorum .Bi de o yaratık çıkıp bunları diyorsa ....düşün artık
  Bir de bugün evdekilerin sesleriyle uyanmışım her zamanki gibi işte buna gıcık oluyorum uyucamm tam mı ya uyumak istiyorum sen ufacık bişiy kıpırdat benim kulaklarım resmen inliyor, beynim atomlarına ayrılıyor , gözlerim fal taşı gibi açılıyor sonuç olarak sinirli oluyorum .... bulaşmayın işte uyucam  ayak altında da değilim ki hani batçek bişiy de yok ortada odamdayım . Bilerek en son odayı seçtim bide  unutsunlar beni sesleri gelmesin  , bağlantılarım kopsun diye ama yok   ille  sinir etçekler yhaa sabah sabah ....
  Bu kez aldırmayınca  konu yazıya geldi eşeklik benim ki niye diyosam sana  çenemi tutamıyorum ki .
  Sen oku diye özel olarak yazmıyorum ki ben :)) dünkü bebe geçmiş bu böylee diyo, ya bu kızlardan nefret ediyorum . Etrafımdaki sürtüklerden de  .Hepsi olmayan beyinlerini pazarlama derdinde gelmiş bide laf demez mi..hahahaaa bu yüzden zaten anlaşamıyorum hemcinslerimle!
Bu yüzden etrafımda konuştuğum herkes erkek ama onlara laf yok . Her biri erkek gibi erkek derler ya onlardan ... beni de çok iyi anlıyorlar asla kıskançlık ,fesatlık ,dedikodu ... cxxx ccxxxx bunlar sadece o sürtüklerde var  :)
  Gece tele asker  biraz beni üzdü tabe bende dün biraz ağlanırken erkekliğe laf saydırınca  sanırım alındı.
  Uykusuz....  uzun süre dün yine pc de nöbet tuttum :D
  Bu kez yine o tele asker yüzünden  bi derdi var ama halen çözebilmiş değilim.Nick falan oldukça imalıydı hani sorunca söylemiyo anlatıyormuş daa ben anlamıyomuşum  ... yha anladıysam arap olayım be :D
  Gerçekten durum bu kez ciddi onun özeli ama  gözgöre göre ızdırap çekemsni istemiyorum !
  Muhtemelen onu üzen bu sürtüklerden teki .Hoşş o asla böle bişiyee takılmaz ama bu sefer durum  gerçekten ciddi  ... Bi bulsam o kızı zaten saçlarından yolup  yüzünü tırnaklarımla parçalıcam:D  kim ki o ...çocuğu melankolik yaptı
 Ahh bee eskiden benim tele askerim  bölemiydii ... Bi değişti son 3 gündür  bende üzülüyorum  duygusallık yaramıyor ona  bu kez ben kendimi duygusuz hissediyorum anlayamıyorum onu çünkü .
  Ne zormuş bu erkek simyasını çözmek ama yakında çözerim  hahahaa :D

   NOT : vize vee misafir gibi gündem maddeleri varken acele çıkmam lazım kavak yelleri başımdayken çekilmez oluyorum ... her şeye rağmen mutluyum.Okumayan okumasın okuyup ta beğenmeyen  beğenmesin izlemesin çokta tınnnnnnn  haydee çık şimdi sayfamdan :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder