12 Kasım 2010 Cuma

dokunmaaaa....!!

     O kadar heyecanlanmıştım oysa başıma gelene bak rezillik ...!! kandırılldımmm!!! bennnnn hemdeee  ya aklıma hiç gelmicek  şekilde hemde  bunu yapan arkadaşım  ... ondan nefret ediyorum !
belki size saçma gelecek ama o kahrolası pislik yüzünden neler çektim nasıl üzüldüm anlatamam adi heriffffff.....  olmayan beyniyle   neler düşündü  bilemem .  canı cehenneme umurumda değil ... üstüne o adiyi sildim silmekle kalmayıp face ve msn den engelledim . telefonumda hiç yeri yok .......!!! ona ne kadar saydırsam az . Beni  kullandı .... ...   ibret olsun ki yazıcam aynı metnimi ekleyip ileriki yazılarımda da hep onaa saydırcam ! açık açık çok şey yazarımda neyse değmez işte!!
  Kabul ben bu bilgisayar meletinden anlamıyorum . Anlamıyorum işte zorla mı .. diyeceksin e napıyo bu şıpsevdi  aslında çok şey yapıyorum ama kime ne ben açıp kapatayım yeterli.
  Hale bakk!! halen sinirliyim... biri bana deseydi ilk yazın bu şekilde olucak yeminle gülerdim  hemde katıla katılaa hataaa kilitlenir kalırdım bile yok artık öle şey  derdim belki de ama hiç aklımdan geçmezdi ya.....Bu yardım ayağına yatıp iş çeviren adam bozuntularından nefret ediyorum ....
       yoluma çıkmayınnnnn!!!
  Bu kadar basit mi .... bumu dur yani..... ben kaç yıldır uğraşıyorum  altı üstü yazı demii  salak salakk anlatıyorum yazıp yazıp atıyorum ... şaka gibi bi akılsız  geliyo ona   beni kandırıyo  yaa bu kadar basit işte bu kadar basit şipsevdii seni inandırmak kandırmak bu kadar basit!
 hayır kendimden soğudum resmen .Sakin kalamıyorum ki ...
  Asla anlatmıcaksın şaka olup geçse bile demiyceksin düşünlerini o zaman da ben ben olmamam ki ....  dedik al işte ! yarım akıllının teki geldi kulandı ve gitti .... ama ona inat ki hırs yaptım  açıyorum sitemi ha blog sitesi olur bu .... no problem... asla sorun yok .yeter kii  bu sinirim yerde kalmasın !
  Ona kızıp erkek arkadaşlarıma ağlandım .. farkında değilim baya bi açmışım kendimi  tüm erkeklere yavaştan yavaştan ....hane aman direk  desem daha ii hepsine kalayı vurmuşum ... Az bile hepsi çürük elma işte.Bir kerede düzgünü çıkmaz ki karşıma bu gün aksilikler üst üste. Benim sevdiğim çocuk çakma romeo  bu gün  İstanbul' a gidecekti  en azından bi arayabilirdim ama oralı bile olmadığımı düşünüyor sanırım olan oldu artık muhtemelen evindedir bile... üzgünüm :(
  Bu kadar olayın vurgunun içinde bir tek o eksikti .
Bilgisayarım yavaşladı , yine olur olmadık telefonlar geldi, ve yine misafirler  .... bide anlattığım olay .
Şuana kadar sanalda hiç bir erkeğe bu kadar kızmamıştım .
  Umarım ilk ve son olarak kalır . Düşündükçe artık sinirden gülesim geliyor.Napmalı şimdi aptallığıma yanıp ağlamalımı kii bu benden beklenen son hamle asla ağlamam  bu kadar gereksiz biri için ...
 uykum var zaten şuan hiç çekemicem saçmalarımda böyle uykulu zamanlarımda :D Yardımı tele askerden alacam  hahahaha bu benim en yakın arkadaşım :):)  .....
 hade sustum metini de  ekliyorum aşağıya eğer o (kuzi) bozmasaydı süper büyülü birşey olacaktı  :(
       ...... ve sonnn
  Bugün günlerden ne açıkçası bilmiyorum. Nasıl başlamak istediğimden de halen kararsızım. Ki sadece de o değil aslında heyecanlıyım… Uzun süredir bu anı bekliyordum hani hep denir ya: D.Çok klasik olacak ama başka açıklaması yok ki bunun. Ne yani herkes saçma sapan şeylere hep aynı lafları sokuşturuyorsa bende bunu hissediyorsam kime ne istediğimi yazarım.
  Kesin bir şeyler demek için erken olsa da umarım iyi olur bu sitem… Kaç tane blog açtım emin olun ben bile saymadım hata sayamadım ama hepsi en başında tek bir satır bile yazamadan kaldı. Kabul anlamıyorum bu işlerden ne anlaması direk diyebilirim ki bana göre değil. Şifrelerini bile unuttuklarım karıştırdıklarım oldu o derece artık… Şimdi bunu açıklamakta lazım tabe şöyle oluyor ki aklım hayatım her şeyim karmakarışıktı o oo bu baya bi abartı gibi gözükse de  çoğu zaman böyle düzenli biri değilim hep buna bağlarım sonucu . Bu son olacak: D yani sanırım… Bence bu kez son olacak... İnanmayın olmaz keçi gibi diretmeye devam edeceğimden şüphe yok: D
  Tabi ki şuan bunları yazıyorsam Kuzii sayesinde… e hani tasarımı falan bana ait dedi hoş yazılar hariç her şeyi ona yüklüyorum ama: D
  Unutmadan Kuzii ‘ye ne kadar zulüm etimi eklemek istiyorum. İstemeden oldu aslında bu Kuzinin açtığı ikinci sitem… İşte kendi saçmalıklarım ama onu sanrım biraz yordum. Vizelerim vardı… Bahane tabi ki ama öyle napayım facebook ve ve msn… Benim vaktimi çalıyor hoş sanki tek bende durum böyle J. Onlara saydırması gerekiyorken maşalah koskoca iki  hatta üç gün abartısız bana saydırdı bak herkes okusun ki senide yazıyorum. Hem dursun yeter diyecem ama bu kadar da değil fazlası var utanmasa rüyalarıma da girip nerde içerik yazı diye soracak. Varya bu imkan ona verilse uyuz Kuzi bunu da  üşenmeden yapardı hani:)     Çeldiriciler varsa ufak dünyamda suçum ne olabilir ki… Hak ver bana Kuzii…o kadar laf söyledin ama bak  saat  şuan kaç bir bilsen dersin aferin diye de  ne zorluklarla ne vaziyette çikolatasız , aç , susuz , bitap şekilde yazıyorum  bir bilsen neyse bu kadar duygu  patlaması yeterli . Kuzii tekrardan uğraş ve özenle saydırdığın fırçaların için teşekkür ederim.
  Çayım daha fazla soğumadan lanet olası dağınık odamdan ayrılmam lazım. Sebep de aslında telefonumun ısrarlıca çalması her zaman olduğu gibi telefonumu en son nerede bırakıtımı hatırlamıyorum. En kötüsü de telefonum asla susmaz. Hele birde sajım bitmişse tamam bir ay telefon peşinde ağlandığımı hatırlarım.  Telefonumun o inleten sesini duyduğuma çoğu zaman sadece bundan dolayı saçma ama seviniyorum. Hep bir koşuşturmaca halindeyim evde telefon peşinde sadece o değil ama şimdilik bu kılıf: D hele odamda bırakmışsam bulamıyorum olmuyor… Ses var görüntü yok bazen ışığı kapatıyorum bir aydınlık olurda neyin altında içinde çözerim diye ama cxxx… bu arada hayır demeyi bir türlü ne hikmetse sevmediğim ve kullanmaktan anlam veremediğim şekilde kaçtığım sözcük. Artık bana ne zararı varsa bilemeyeceğim neyse işte onun yerine cxxx kelimesini kullanıyorum bolca okursunuz nasılsa ben genelde hep cxxx derim hayır yani.
   Huyum kurusun hahahaa: D
   Neyse işte arayan benim gözümde çakma İstanbul Fatihi genelde hep ve uzun süreli konuşuruz. Ki çoğu arkadaşımla da aynı şekilde konuşuruz. O anda ortamda bulunduğum kişilerden sinir olanlarımı söyleyeyim yoksa krize girenlerimi. Telefonda konuşup şevkimi kıran densiz, İstanbul Fatihi bana yanlış yaptığımı falan söyledi. Bilmem yazılarıma bile dilini uzattı erkek ya karışacak ille ben buradayım diyecek. Sonra bide tamam yaparsın falan bir kışkırtıyor duymanız lazımdı. İki bağırış çağrış tabi inatlaştım konu uzadı falan kıramaz o beni huysuzum filan kabulde aldı gönlümü geri. Her zamanki gibi…
   Bugün teflondan yediğim 2. kalay noluyor ya tek tek gelin oğlum... Anlaşmış bunlar be:D
   Bir süre için yazı yazmak istemiyorum gerçekten yazarken vaktin nasıl geçtiğini anlamamışım çayım buz gibi oldu çikolatam zaten biti… Lanet olsun ki bu saate dışarı çıkmam can sağlığım açısından iyi değil ve zaten açık bir büfe bana uzakta hahahaa direk diyemiyorum üşeniyorum diye de aman ne gerek var zaten sıcak evimden bu gece soğuğunda dışarı çıkıyım hem saçlarım gerçekten çok dağıldı sinirlendim o kadar iş ve araya abartısız bir günde 4 posta misafir geldi… Kapıdan savuşturduğum aynı apartmanda oturduğumuzu bildiğim alt komşuymuş her kimse işte onun bacaksız veletleri hariç ya. Öyle bir saçmalıktır ki utanmasalar nokta koymaya benim kapıma  geliyorlar yapar mısın diye çok yüz verdim bende   yapmayacağım aslında ama  direk diyemem ki  sanırım emin olmamakla beraber aslında  laf arasında  söylüyorum ama bu ne yüzsüzlükse her gün  en az iki kez suratlarını  beynime işliyorum…  Domuz gibi bulaştı mı desem hahahaa onunda modası geçti ama: D napsam da gelmeseler bilmiyorum. Bu sıralarda istenmeyen komşu(lar) ana gündemimi oluşturuyor acele bir çare bulmam şart. Zaten öğrenci ve kızsan buradaki insanlar pardon yamyamlar hele özellikle erkekleri hoş bayanları da dahil bizleri ya çeldirici yada erkek çocuklarına hizmetçi olarak görüyor…   
  Her ne şekilde olursa olsun aklın değil başka şeylerin egemen olduğu canım ülkemde insan zihniyetlerinin böyle olması oldukça normal.!!
  Daha da dayanamayacağım artık uyumam lazım sabahın köründe dersim var. Ne anlıyorlar acaba o saate ders koymaya çözebilmişte değilim hani.
      Eklemeden edemeyeceğim umarım yarın Kuzi beni kalaylamaz ve bu kez içerik içerik diye çıldırmaz birde sonunda bitirebildiğim yazıma iki satır yazıp gelmişsin demez. Kendimi sayende ilkokul çocuğu gibi hissediyorum duy Kuzi duy… Esas zulmü sen bana yapıyosun ama rüyamda bari rahat ver uyumakistiyorum.
   Ya bi dakika demeden edemicem çok saçma rüylar görüyorum ve etkisinden çıkamıyorum o gece askerden gele arkadaşım tele askerin dönüş haftasıydı tabe bide çok ilgilendiğim çakma Romeo var işte onunla da aynı şeyleri konuştuk ogün neyse işte gecesi  rüyamda  sınır ötesi operasyonundaydımmmmmm .    
 Şaka gibi ya birde sadece o olsa neyse bombalar patlıyooo gece birde teröristler gelmiş benimle konuştular… Halen aklımda tövbe tövbee yaa başka konu kalmada rüyaya bak hem tek sorun sesin olmayışıydı birde ses olsaydı herhalde sabaha uyanmazdım şuana kadarda çıldırmıştım. Resmen psikopata bağladım anlatamam.
  Rüyalarıma falan  gelmeyin adi varlıklar !!!
  Bak işte uyku falan kalmadı… Yine aynı konuya geldim zaten daha da uyuyamam neyse ama uykum varrrr yhaaa… Sanırım saçmalıyorum geceleri… Biri beni sustursun! 



Uykusuzum, huysuzum…





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder