14 Kasım 2010 Pazar

falcı önerisi olan?

Acele falcı bulmam lazım hata şart gidiş hat hiç iyi değil.Öyle ki artık sustum zamanlarda sorun olduğunu herkes anlıyorken ben daha dün fark ettim ...Kavga etmedik ama susmayı ona tercih etiğim durumdur bu kabullenmek zor ...
Umursamaz gibi  davranmayı beklerdim.En azından düşüncem o yöndeydi...
Bu böyle olmamalı ...
Sonunda ters giden her şeyi fark etti ....
Bunu birde erkeklik gururuna bağlayınca ne kadar duygusuz biri olduğunu anladım.Böyle düşünen varlıklardan nefret ediyorum!.
Düşünmicem beni düşünmeyen  birini bir daha düşünmicem.... çoktan bitmiş aslında yokmuş bile...
Demek zor belkide gerçekleri kabullenmek ne derece kolay olacak ki!
İşte bu yüzden acele falcıya ihtiyacım var.inandığımdan falan değil bir şeylerle uğraşmam lazım ...
Sadece dinlemek ve eğlenmek için merak diyelim yada günün kaçıncı fincanı kime ne
Aman be dünkü bebelerle uğraşmaktan bıktım tek onu sevmedim ama ilk ona demiştim bazı şeyleri kendi değerini kendi bilemedi ...Ben bazı şeylere kıyamıyorken bu kadar acımasızca nasıl davranabilir bu bide sözde sevgilim'''''diiii'''''
hahahahaa yine faka bastım iyimi .Aslında o verebileceği tüm zararı max seviyede... değerlendirebileceği tüm imkanı zaten kullandı .  Olmayan aşkı bitse de tek hasar yine bende...
yarım bırakıcam bu yazıyı ...  bu burda kalmalı....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder