15 Kasım 2010 Pazartesi

duygusallığın dibinee vurmuştum ki iki sevimsiz zil sesii yettiii

bu sıralar çakma romeo falan iyice sardı benii durum ortada neyse konuşmıcam onu ki herkese onu anlatıp aglanıyorummm
 birde benm tele asker vardı işte  onundaa canı sıkkın ya açıklamaıo amaa beni resmenn gıcık etii  onu güldürcem neydi ne değildi çözcem diye yapmadığım kalmadı ..  palyoçaa olsa bu kadar eğlenmezdi umarım hane kendi defresifliğimi geçtiim ogün telfonda  bi buna bi evdekilere laf yetiştirmek uğtunaa kendimi neşter altına atım ...
 arabdan yok müzik açmalar sonra yok yemek yemicem yok sesizz kalmalar ne varsa beni deli etmek için tele askercik denedii ha olmadım mıı tabekii hemde patlama  anınaa kadar sinir oldum ama  gıkk çıkarmadımm acısnı alıcam tabekii ama su  melankolik halini bi atlatsın onu  bölee  duygusall  yapan şılığı bulim o saçlarnı yolupp gözlerni çıkarcam ne bu yha tele asker bu  duygusallıkta gerçkten çekilmiyo
ben kimseye bu kadar laf anlatmak zorunda kalmadım
 hanii şükretsin bana o yine öylece bıraksaydım nee hallere düşerdii.... :D
arabaya kendni kilitleyip aşağıyamı bırakırdı?  yolda bi ağaca kendinmi asardı ?yada eve gidip tüm soyunumu katlederdi  yaa daaa  evde herşeyimi yakardı ? yoksa müslüm baba açıp .. efkarı  basmışken eline jilet mi veriridim bilemicem :D
 ama kızz öle bi fettan çıktı ki anlatamam  resmen yapıştı askermin yakasınaa çıkmıo  ...  bizmkide diemio ki düş yakamdann bakk bu şıpsevdi bulur senii yeminle yolar dağıtır yüzünü falan cxxx
 yha her neysede gerçekten konu nee çatlıcam demio da herşeyde takılmaz o  hem seside bi garip geliodu
Allahım yhaa
bu erkekler böyle bitane daha var bu seferki bambaşka rock çocugu tabe tabiatı gerği farklı , teacherrock dicem  bu daha yakışıyo sanki . teacherrock sevgilisiylemi ,sevgilileriylemi desem ne desem bilemiyorum bi ayrı bi barışık ne zaman konuşsak bi kıvranma yok bi aşk havası çözemedim hoş bi ayda kaçıncıyı aldı kaçıncıyı boşadı bunuda anlamış değilim maşşlhh hane
hızına ben yetişemiyorum ... ama her ikiside duygusalken çekilmiyo sonra diyolar  erkekler duygusal  degll  yabırakın onlar odun olark kalsın 
Yakmışım mumları ... farklı farklı kokuda tütsüü... odam resmen duman  yanık mum kokuyo sözde onlarda kokuluydu kazıklandım neyse  iştee bii mistik hava var  çektim perdelerii  ne ses ne gürültü duymaya tamülüm yok buu fixx melodim kayıttaa tabe ben iyicee  vurmuşmm dibee hem bu sıralar saçmaa bi duygusallık üstümde  herşeyee ağlayasım varr dedim son bulsun  yeterrr .... Tam kendimi bulmuşum aşalardan bi mee meee diee  teke sesiii anlamadım önce  duymamamzlıgaa  geliyorum bii barışş çarışşş duymamamk elde delll aşadakii  kayseri tüccarı evii ahıra döndürmüş ne halt yiyo bilemem ama iyi işletio sözde burası apartman yha bizde ögrenci ses çıkarmaz bilemem nee aşadaa  tüccarlığa başsarmışş  yhaa oo koçmuş sonradan dediler nasıll  barıooo :'( kescekler mi şimdiii yha varyaa bu kurban bayramnı sevmiorum hoş ben bayramlardan nefret ederim hep ayrılık demek gözümde  ama yarın kuraban bayramı herkess afiyetle etini yesin ..
 tabi  sunu demiyorum kesmesnler tabi kescekler ama öyle olmamamalı hem bitkileride katlediolar şimdi bitkide can  hayvan soyundan gelioyoruz die ayrım yapmayaa gerk yok hane 
 Buna üzülmeyi geçmiş ağlıyoken birde varya tüm gün temizlik yapmışım 2 süpürge çektim belim kopuyo  bide şimdi peçeteleri atarım yere tamm olurr kastım kendimi ağlamıcam duymucam 
 bu kezz uyucamm mum falan söner alahtan tütsüyle evi tuutşturcak kadar zeki degilim   yine bağlamışşım duygusallığa bu kezz herşeyi unutum  deprsyon bitii diorum artık aradığım sessizlik mistik ortamm
................ nolduu pekiii  tınnn tınnnn sevimsizz zil sesiii yhaaa resmen ağlıcam bi gün yha bi günde gelmeyin sanki aşevi evv her sabah vee akşam  kahvee içmeyee geliyolarrr  nese uyuyo ayanaa yatımm bekliorum susuar kapıı ..... lanet olsunnn kii evde tek degilimmm açmışlar kapıyıı ooo canımm hoşgeldin falan pisii pisinee barıyolarrr  hanee içimdeki canavarı çıkarcaklarr çıkıcam o haldee  çıkın evdenn diee baarcammm  ,yok şölee üstlernee çıkıp 2 tepincemm sonra  salcam onları doğal yaşam alanlarınaa artık polis  mi eşlik eder kodese kadar yoksa jandarmamı bilemem il il delll ilçeden bilee kötüü ne çözüm getiririler benii nezarete  tıkar da kurtulurlar gazabımdan  benim sorunm dell
  bi 5 dk geçmedii   daha kapımmda   teki gelmiş  tıklatmak falanda yok kalkk hadi misafir geldiii    bende tepki  yokkk
  içerde bagarışlar halen devam ediyo tam mayışmışım üsütmde  istediğim kıyafetlerr şu halee bakk   aynenn bunlarlaa çıkıp ne  halt yiyosunuzzz  tüm duygusallımaa limon sıktınız mutlumunuzz diyesim var
  ölü numarası bile yapsam rahat yok bu evde!
çözümü buldum kapıya misafir üzarine çarpı işaretii yapçemm ,oda olmadı depo önü park etme yazcam yada ölüm tehlikesi ambelmini  bilmemm yada hepsinimi koysamm ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder