20 Ocak 2012 Cuma

çatı katı serisi

kitap kurdu olmak lazm ... 
onların genelde bi tarzı olur ya hastayım resmen .. 
ben başladıgım bi kitabı  sevemediysem bitiremem hata okumam çabalamam..
     okudugum kitaplarında etkisinde kalırım çogu zaman bi keresinde  çatı katı serisinden bi  tanesini okudum ve rezalet başta super bi aşk vardı sonra işte sonra kadın kayıp adam evli bi kızları var ustune romandaki adam bildimiz korkak çıktı ... 
     3 gun gözlerim şiş gezdim gelmedm ölee sevgili muhabelerine sonra noldu  ustunde 1 yılı geçmiş olmasına ragmen  halen aklımda  ve unutmam onu ..
     hayr hani gerçek falan olsa  naparım artık bilmiyorum resmen bii böle nefret oluştu işte içimde sanki o aldatılan ben   ... okadınnınn yerinde kimse olmak istemez ama nedense sonuçlar hep aynı 
    
      nese .....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder