2 Nisan 2017 Pazar

kişisel bakım vs. vs. ...

direk konuya girim benn
şimdi söleki saçlarımı boyattım
b.k oldu, boyatmaz olaydımmmmm
saclarım içinde bakım yagı ve keratin maskesını uygulucam.
saçlarım bile benden bagımsız (: (:
neysee
şimdi de yüz maskesi yapıcam.
malzemeler hazır maske hazır eriniyorum yahu :)
kahvemi içer hazırlıklara geçerim artık .

okuması yazması kolayda uygulaması okadar kolay degıl .

neyse okadar okuduk hemşire olduk ama şu sayfamda bi satır bile hemşirelikle ilgili birsey yapmadım
hevesim var yanı yazarım belki
şimdiden bir giriş yapım  bari :)

sağlıklı yaşamak gerek 
doğal beslenmek
temiz hava bol su
bakımlı olmak  mesela
kendınıze ıyıbakın ya hayat kısa 
yaşlandığımı hissediyorum 25 oldum sölemesi gariptir.
insallah bi ara sağlıklı beslenme ve spora da geçiş yapıcam. 

şimdilikk 
beyler bayanlar ben kaçar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder