2 Nisan 2017 Pazar

dostluklar

dün bi arkadaşımla görüstüm.
onla  2 yıldır arkadaşız yaklaşık.
tabi bu arkadaş kendını geliştirmiş kariyer sahibi falan...
kişisel gelişim  ve nlp üzerinden kısa bi muahbbetimiz  olmustu.
çok konusamıyoruz ama dostum diyebildiğim insanlardan ondan sakladığım sırrım yok mesela :)
herneyse cok değerli Nlp ile ilgili kitabımı ve Mumın sekmanın 2 seri olan kitabının ilkini ona verdim.
Bende 2 kitapta gerçekten cok değerli.
Öyle kitapçıdan alıp geçtiğim kitaplardan değil.
jelibon sevdiğini de bildgimden jelibonu da eksık etmedım  en Ayıcıklısından (:
 neyse  biraz vedalaştık gibi oldu...
yani bida görüşemicez tahmınen.
 radikal kararlarım var benım  belkide hiç mutlu olmıcam ama napabılırım böyle olması gerekıyor.
yanımda olmasını ıstedıklerım yanımda degıl ...

ınandığınız arkadaşlarınıza dostlarınıza hatta sevdıklerınıze sahip çıkın ...

bir sürü arkadaşım oldu
geriye baktığımda kötu ayrıldıgım diyebilceğim pek kimse yok
uzmek istemedim ben kımseyı
benı uzenlerde oldu ama geçti.
herseye ragmen iyi hatırlanmak gerek
iyi hatırlamak gerek
kimse kimsenin karşısına boşa cıkmaz illaki bi sebep gerek...

mutlu kalın .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder