6 Haziran 2013 Perşembe

taslak ... 11...2222.....

dun dürdür deyip  yazmak istiyorum ..  hobi bahcesi demek  olmuyacak sanrım ben  hobi balkonu yaptım  ki evideki tek tercih sebebim buydu  hayatımda görebilecegim en buyuk balkon diyebilirm ve geniş  gerçekten  3 oda direk balkona çıkıyo  ki benim odamda buna dahil :D
bundan öncesi için kutu  tabiriyle butunleştirdigim oda ve ev sevgim artık buyudu  bundan sonra ne dicem bilemiyorum ama biraz buyuk olcak tercihlerim tabi şartlarda uygun olursa .
 Büsbüyük balkonuma  ki hemen sahiplendim neyse işte balkonumuza diyim işte baya bişyler ektim  hata saksılar yetmedi   bir çekmece cıkardım  ve vazgeçilmez yoğurt  kapları :D
 işin en güzel yanı bu  alıyosun çiçekçiden torf toprak  Na (sodyum gübreleri ) yetmiyo saksı al al ... e al  ama o ektiklerm buyuyo  ve saksı yetersiz kalıyo ki  yogut kapları devreye giriyo  2 tanem limon  fidesi vardı fıcı gibi saksı aldım pişmanım  ilk başta tenekeye koysaydım   en azından suan   kullanmasaydım o fıcı saksıları suan  yepyeni evımde  yeni fidelerde kullanırdım...


      ...ne pişmanlık ama yarım kalmış  taslaklara baktımda  yaıyınlıyım dedm dipnot suan o ilde bile degilm güzelim balkonu  untmadım  hos unutamam sanırım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder