6 Haziran 2013 Perşembe

kırık şemsiyem işine yaramaz adam...... !

   kuş sesleriyle bu fırtınada uyanmak bilmiyorum gerçekmiydi yoksa ruya mı bence kesn gerçek ama  inanmak güç  ... olsun guzeldi :)

 tek ses  onların olsun insanlar susun nesneler ses yapmasn ...
.
.
.

yaşlanmaktan falan degl  bu eminim 

bazen hayatımdaki fazlalıkları atmam gerektiğini düşünüyorum sebebi  ben degilm bunu bana hatırlatan yine onlar :)

 .... bugun ne yagmuru resmen fırtına çıktı inat ettim 2 saat otobus bekle yok servis durana çık çekemem dedim ve yurudum  yurumez olaydım :)
resmen yolda  banyo yaptım hepsi bi anda oldu  zaten yolların içine etmişler nasl bi belediyedir ne halt yiyolar belli deggill  bu kadar yagış hep oluyo madem neden bu kadar aksaklık var  aman ya...
herneysee o trafik ısına takılıpp duduk yere  geçiş hakımıda gasp edenn hata gasp etçekmiş gbi  yapıp durdugu yerdee  arabasınaa baktıran bakkall ehliyetli erkekler umarım bi gun aynısını yasıcaksnız  hata..........  yazdıklarımı silmem gerktigini dusndum  kişisel olarak sayfamı kirletmek ve kendmden nefret etmek istemiyorum kırık şemsiyem işinize yaramaz çnkü  :)



---

bu arada yazmadan geçemiçemmm lanet yagsın diyorum başa bişiy demiyorum  o arabasyla artslık yapan ustune yoldaa suu göletinee giripp  çamur gösterisini ustumee yagdıran beyinsiz havalı nesne (ustune bidee tanıyorum  ) aynı arabayı umarım fark edebilcegim yere  park edersin de ben  o artistk arabana çamur gösterisini görsel olarak  resmederim ...resmim iyi napıyım çizmeden boyamadan yapamıyorum yuzzunun halini merak bile etmiçem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder