3 Mart 2017 Cuma

Dünya sevmek için çok küçük ...Furuğ Ferruhzad

Ne de güzel demiş iranlı sanat kadını. Hayatını araştırdım özet geçeyim. Erken yaşta evlenmış ve bir erkek evladı olmus ayrılmıs eşinden velayet de babaya verilmiş bunun acısını uzun yılllar çekmiş sonrasnda cüzzam hastalığıyla ilgili bi film çekmiş ki baya ses getirmiş o filmde yer alan erkek çocugunu evlat edinmiş hem şaair hem sanatcı hem ressam hem senarist Furuğ ve hayat ne acı ki 32 yasında trafik kazasında vefat etmiş...
Şiirlerinden alıntılar var sosyal medyada çokça illaki karşılaşmıssınızdır .
buda burda ufak bi not olarak kalsın :)


03.03.2013 müslüm gürses vefat etmişti.
yasıyorken cok dinlemezdım ama simdi kıymetını anlıyorum.Allah rahmet eylesin. 
" herkesin acısı sevgisi kadar" ne de güzel demiş...


her yer heryerde durumu anlatasım yok hoş elimi suresimde yok , odamı bırakıp bir sureliğine salona yerleştim.paspasımda yanımda :)
onsuz tek kalamıyorum .Bu ilerde opsesifliğe ulasabilir bundan korkuyorum ama o varken huzurluyum yanı her anımda yanımda kımse gibi degil mesela...
 müzik ve kahve güzel sey. elimde kalpli fincanım anısı da buyuk yanı sınav zamanı valide hanıma aldırmıştım yılllarr öncee hala en sevdığım fincanım olur kendı.işte kahvem var da bir sigara eksık ... :)

bugunnn kü planım  kütahyadan dun gelen arkdaşımla görusucem  ve sonrasında  bugun işe başlayan arkdaşımın çıkısına gidicem saat gec olmaz umarım hastaneleri sevmiyorum ama gitmeliyim.
şimdi hazırlanım hem kahvemde bitmiş :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder