14 Nisan 2016 Perşembe

ne kadar zaman olmuş yazmayalı :)

 okadar cok sey oldu kı hangısını yazsam bılmıyorum.
....

en son kasım 2015 bayramın ıkıncı gününden berı kardeşimle konuşmadım .düzelmez aramız daha üstüne durumun yakından uzaktan alakası benı baglmazken sonuç bu .

...

en son ekimde eve gidebildim .  Nisan ayındayız suan dile kolay. formasyona başladım öğretmende olabilmek için oda bir bitmedi hemşirelik bıtcek mayısta formasyonda hazıran sonunda bıtıcek ..
Allahımmm..... Kendim kaşindim ama pişman değilim .

...
şu dört yılda bı ınsan muamelesı gormedım .burda okuduğuma pişmanım geçiş yapmak istemedim cunku zaten oncesınde başka bolumden dolayı kaybım var.
pişmanlık fayda etmiyor tabi, daha cok yazdım ama sildim paylaşmasam daha iyi :) 

...
depresyonun majorunu yasıyorum.

yazasım kaçtı aklıma geldıkce neyse iyi aksamlar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder