9 Mayıs 2015 Cumartesi



Bugun yazasım var.

Uzun zaman oldu tabı..
Tele asker yorum yazmış hemen onayladım . unutmamışsın benı buna sevındm ama ıcım buruk .
...

Neler neler değiştı mesela bi proje vardı hanı ... tum hakları  bırkmıs ve gıtmıs bulunmaktayım .
bazen salagın tekı olduğumu dusnuyorum buda kanıtı olsa gerek . mutlu ol e.!
daha bır suru sey :)
 ...
mesela artık o yaptığım resımler hiç birini karalayasım dahı yok arada el açma calısması yapıyorum okadar.
onlıne oyunlarımı bırktım  . bazen  açtığım sıteler var okadar sosyal paylaşım adı altında:)
 Arkadaslarım falan tabı oyle eskısı gıbı degılm  cok takılmıyorum yanı
...
çilegım var su sıra odamda bı saksı  3 tane cılegı var bekliyorum buyusunler bı kızarsınlar dıye saksını suslıcem ogun yapraklarnı sıldım   resmını paylaşıcam :)
...
 namaza  başladım bu arada :):)
...

 hala aynı dağınıklıkta devam edıyorum ona suphe yok . çıkolatalarım hala masamdaa kahvelerım bardaktaa rtalıkta gereksız peçetelerım  hala aynıyım yanı :)

...
sahılde yuruyorum arada onun dışında yurttan da çıkasım yok odam süper balkonum bıle var ıstedgm gbı son kat :):)
...
 yıne derslerime çalışmıyorum yıne
...
samımıyetsız ınsanlarda var tabı eskıden olduğu gıbı  ama daha netım sankı tepkılerım eskısı gıbı degıl ıste kırıcı olmam gerkeen yerı bılıyorum ve kırabılıyorum artık lması gerktiği gıbı . Aslında yapamadığım zamanlarda oluyo tabı  yapcak bısıy yok .
...
trıpcanı mı hala ozluyorum . keşke olmeseydı .. :(
...
peder beyle aramızda hala aynı .
...
mkü hatırası var tabı bıde oda hala aynı .
...
başlayıp 3 gun sürmeyen dıyetlerım vardı hala yıne aynı durumdayım ustune kılo alıyorum 53 olamıcam sanrm .
...
başlayıp okuyamadığım kıtaplarım var yıneee
...
planlayıp uymadığım
zamanlama sorunu yasadıgım
başlayıp içmedgım ilaçlarım
bı turlu sevemedıgım  bazı ınsanlar
ölçturmedıgım polıp
takıpsız polıkıstık
eskıyı özledıgım  .. hepsi doğrudur :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder