8 Şubat 2011 Salı

uzun uzun zaman oldu




                  ......ondan

Bayadır yazmıyorum . Bilerek ve isteyerek yazmadım .


.... Bizzat bu onun emeği hatıra oldu şimdi ....

Biri artık benimle konuşmuyor nedense kendi  özellikle kaçınıyor. Baya uğraştım bunun farkına vardım ....

Anlamak istemediğim  neden sonuç ilişkisi içinde kaldım .Aslında sebebini biliyorum.

Kendimde  ne arasam bulamıyorum tepkide haklı olduğunu düşünmüyorum.
                                                                                        
Bana kızmakla haklı olabilir .
 
.. bu kadar basitmiş  demek ki ! O  olan bazı şeyleri böylelikle iyice basitleştirdi gözümde ... 

Zaman geçti hata uzun uzunnn zaman oldu ...Dediğim gibi yeni anlıyorum.

... E haklı , Yapçak birşey kalmadı.





 Not : Resim Hakkari Çukurca

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder